Wij maken gebruik van cookies om deze website voor u te optimaliseren. Lees meer over ons privacybeleid.
Dolce Gusto Espresso Intenso
Dolce Gusto Espresso Intenso is het kleine, extra sterke broertje van de Espresso. Kritische espressofans knikken goedkeurend als ze de Espresso Intenso proeven, als kick-start bij het ontbijt of 's avonds na het eten. Dolce Gusto capsules: Inhoud: 16 capsules
Dolce Gusto capsules zijn ook te koop bij Bol.com, KoffieTheePlaza en Amazon.nl.
Manufacturer | Nescafé Dolce Gusto |
---|---|
Merk machine | Dolce Gusto |
krachtigheid | Sterk |
Cafeïnevrij | Nee |
keurmerk | Geen/onbekend keurmerk |
Geschikt voor | Espresso |
soort_koffieboon | Arabica/Robusta |
Nestlé
Nestlé is wereldwijd marktleider in voedingsmiddelen en ook nog een ’s werelds grootste koffiebrander. Dolce Gusto valt bij Nestlé onder de productgroep Nescafé. Deze bestaat al bijna 75 jaar en is een samenvoeging van de namen Nestlé en Café. Nescafé werd op 1 april 1938 voor het eerst in poedervorm uitgebracht in Zwitserland. Het merk is nog steeds wereldwijd het meest gedronken koffiemerk.
Na Coca Cola is Nescafé koffie de meest gedronken non-alcoholische drank. Per seconde wereldwijd meer dan 3600 kopjes Nescafé. Nestlé is het grootste voedingsmiddelenconcern ter wereld en produceert oploskoffie, koffie, bronwater, ijs, bouillon, chocolade, pasta, yoghurt, (chocolade)melk, ontbijtgranen, melkderivaten, babyvoedsel, farmaceutische producten en dierenvoedsel. Bekende merken als Nespresso, Purina, Maggi, KitKat, het eerder genoemde Nescafé, Rolo en Nesquik zijn 100% in handen van Nestle.
Bij Nestlé staat een goed en leuk leven, gecombineerd met je goed voelen centraal. En uiteraard moet voeding ook lekker en gezond zijn. Het motto van Nestlé is dan ook: ‘Good Food, Good Life’.